eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
_______________
یه سریا هستن که می‌فَهمن نَفهمن اما نِمیفهمن که می‌فَهمیم نَفهمن !
ای کاش خدا یه بارکدی میداد قبل اتفاقای بد ک ما اینجا دویست تومن خالی نشیم؛
کاش می ماندی حتی برای یک لحظه
میگفت : از یادآوری خودم به اونایی که دوسشون دارم متنفرم !
خیلی طول میکشه تا بفهمی بعضی آدما بی هیچ قصد و غرضی وارد زندگیت شدن چون تشخیص این آدمای واقعی با اونایی که تظاهر به خوبی میکنن خیلی سخته
چه نامردانه راز هایم‌را فاش کردند آنان که می‌گفتند بگو تا آرام شوی!
گفت: بی معرفت چطور آن همه عواطف و خاطرات را قورت دادی؟! هسته‌ی آلبالو که نبود.
بعضی وقتا یه‌جوری میشی که نه حوصله خودتو داری، نه حتی حوصله کارایی که از ته‌ دل بهشون علاقه داری نمیدونی دلتنگی، از چیزی ناراحتی، عصبی هستی، اصلا نمیدونی چته؛ دقیقا خود عالم برزخ نه میتونی خوب باشی، نه میتونی ناراحت باشی، فقط ناچار لحظه هارو میگذرونی
‏یک نوع سکوت هم داریم که بهش میگن "سکوت کردن در مقابل اذیت کردن های طرف مقابل صرفا بخاطر اینکه از دستش ندی" که غمگین ترین نوع سکوت کردن هستش.
کسی را مجبور نکن که روحت را در آغوش بگیرد! زیرا عشق مانند دین است هیچ اجباری در آن نیست...
همیشه دلم خواسته بدانم لحظه‌های تو بی من چطور می‌گذرد؟ وقتی نگاهت می ‌افتد به برگ، به شاخه. به پوست درخت، وقتی بوی پرتقال می ‌پیچد، وقتی باران تنها تو را خیس می‌کند! وقتی با صدایی بر می‌گردی پشت سرت من نیستم...!