نمیدونم مشکل از دوست داشتنِ منه یا از
علاقهیِ دیگران، ولی متاسفانه هیچ وقت هیچ کسی
منو اونطور ک دوسش دارم دوس نداشت.
یه وقتایی برای بزرگ شدن باید زمین خورد ،
برای فهمیدن باید شکست خورد
یه وقتاییم برای خوشبخت شدن باید شانس آورد ، شانس خودِ معجزست .
و چه زیباست قلبی پیدا کنی که عاشقت باشد بی آنکه چیزی از تو بخواهد مگر حال خوبت را .
همه که قرار نیست تو آیندهت وجود داشته باشن. بعضی از آدما فقط تو زندگیت رهگذرن برای اینکه بهت درس زندگی بدن .