برای هر انسان ، کسی باید باشد که با دوست داشتن زیباترش کند.
مثل آن پنجره چوبی که از شمعدانیها جان تازهای میگیرد ؛ )
یه وقتاییم همهی چیزی که آدم لازم داره، یه سکوت طولانیه، هم توی خودش و هم بیرون از خودش .
بیم آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم ،
مبادا خسته شوی ،
و بیم آن دارم که سکوت کنم ،
مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی .
- نزار قبانی ؛
یاسینی تو موزیک نده قول میگه که:
همه واسه هم عادی میشن؛
راستم میگه،هر چقدر که یک نفرو دوست داشته باشی به مرور زمان برات عادی میشه..
همه اتفاقاتی که فکر میکنی نقش پر رنگی تو زندگیت دارن برات عادی میشن.
حتی اون کسی که صبح تا شب میتونی باهاش صحبت کنی و خسته نشیم یروزی برات عادی میشه.
آدما تا وقتی هستن برات عادین،وقتی همه رفتارا و حرکاتشونو میشناسی عادی ترن.
خصلت آدما همینه.