eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
لابه لای دروغاتون ی نگا ب چشمای طرف مقابلتون بکنین شاید پشیمون شدین؛
نمیزارم حتی بکنن نگات !
برای هر انسان ، کسی باید باشد که با دوست داشتن زیباترش کند. مثل آن پنجره چوبی که از شمعدانی‌ها جان تازه‌ای می‌گیرد ؛ )
کار از گریه گذشته است ؛ لبخند هایی میزنیم که حتی از اشکهایمان هم دردناک تر است.
تنم فرسود و عقلم رفت و عشقم همچنان باقی .
بدون بیشتر از همه به چشات معتاد منم !
یه وقتاییم همه‌ی چیزی که آدم لازم داره، یه سکوت طولانیه، هم توی خودش و هم بیرون از خودش .
بیم آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم ، مبادا خسته شوی ، و بیم آن دارم که سکوت کنم ، مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی . - نزار قبانی ؛
یاسینی تو موزیک نده قول میگه که: همه واسه هم عادی میشن؛ راستم میگه،هر چقدر که یک نفرو دوست داشته باشی به مرور زمان برات عادی میشه.. همه اتفاقاتی که فکر میکنی نقش پر رنگی تو زندگیت دارن برات عادی میشن. حتی اون کسی که صبح تا شب میتونی باهاش صحبت کنی و خسته نشیم یروزی برات عادی میشه. آدما تا وقتی هستن برات عادین،وقتی همه رفتارا و حرکاتشونو میشناسی عادی ترن. خصلت آدما همینه.