یهشبایی تو زندگیِ آدمیزاد هست که بعد از ساعتها فکر و خیال، به خودش میاد و میبینه روحش، از اعماق وجود داره گریه میکنه،ولی از چشماش هیچ اشکی نمیاد !
میگفت هروقت یاد گرفتی تنهایی حالت با خودت خوب باشه دیگه هیچچیزی نمیتونه آزارت بده،
راست میگفتش:)
وقتی داری میری خوب به همه چی فکر کن ؛
به قول شادمهر :
شاید یه روز سرد
شاید یه نیم شب ؛
دلت بخواد بشه
برگردی به عقب (':
میدونی بهترین چیز درمورد بدترین لحظات زندگی چیه؟
اینه که رنگ واقعی همه چیز رو میبینی؛
مثلا میفهمی کسی که تموم روزت رو بهش فکر میکنی حتی میون خلوتِ زندگیش تورو یادش نمیاد .
دوستات فقط یه سری لب و دهنن .
اونی که روش حساب کردی اولین نفر تنهات میذاره .
و از همه مهم تر تنها کسی که لازم بود قدرشو بدونی خودت بودی که مدت ها بهش اهمیت ندادی .