آندیا!
هیچوقت به حال فرد مقابل فکر کردید؟
مثلابعدحرفاتونخوشحالمیشه یا ناراحتمیشه؟
میدونستی که روانشناسی میگه :
اگر نوجوانی بیش از 2 ساعت در روز به موسیقی گوش میکنه ، احتمالا درگیر مشکلات روحی و روانی است !