من از اون دسته آدمام که هی نگاه میکنم هی نگاه میکنم ، هی نگاه میکنم ،
بعدش تو نگاه میکنی و میبینی دیگه نیستم!
خیلی وقت پیش رفتم چون دیگه موندن فایده نداشت،نگاه کردن و حرف زدن فایده نداشت .
رفتن بعضی وقتا بهترین راه حله.
یه روزایی تو زندگی هست که هر چی جلوتر میری
به گذشته نزدیک تر میشی
فردا که میاد به دیروزت نزدیک تر میشی، و پس فردا، به پریروز...
می دونی؟
آینده تنها چیزیه که آدما رو به گذشته برمیگردونه آدما همه شون بالاخره یه روزی به گذشته شون برمیگردن یا با اشک یا با سکوت...
متاسفانه یا خوشبختانه به هیچ عنوان، هیچ حرفی در هیچ ابعادی با هیچ موجود زنده ای در هیچ جایی ندارم که بزنم،فقط میخوام بشینم یه گوشه سکوت کنم، نفس بکشم و وقتی بهتر شدم فقط برای خودم و هدف هام بدون کمک کسی تلاش کنم .