eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
- ‏تو زبان کُردی به پرنده‌ ای ك آشیانه ‌شو گم کرده باشه میگن : ‹ لانه ‌واز › چون اون پرندهِ خیلی آواره و بی نام و نشونه و حس و حال غریبی داره ، ‹ لانه ‌واز › ترینم : )!
بعضی اوقات آدم خودشم نمیدونه چشه. دلش میخواد با یکی حرف بزنه راجب چیزی که نمیدونه چیه ولی کسی نیست. اگرم باشه نمیدونه چیو کیو از کجا شروع کنه . . . یه حالت مبهم.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
زِ مَن لَبخَند میبینی وَلی جانَم پَریشان است؛
ولی من کسیو بخشیدم که اصلا پشیمون نبود!
نقاش غزل تا به چشمان تو پرداخت، دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت :)'
دیدمش؛ گفتم منم! نشناخت او
من به غمگین ترین حالت ممکن شادم :) (تو به آشوب دلم ثانیه ای فکر نکن)!
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
@AghmaaSetare(1).mp3
زمان: حجم: 8.3M
برای اینکه کانالت دلیه: @andeya
ببین اینکه اون روزایی که واسم سخت گذشت و سخت ازشون عبور کردم کنارم نبودی دیگه مهم نیست اما مهمه که دیگه نخوام امروزی که حالم خوبه دیگه اثری ازت بیینم چون اونی میتونه کنارم باشه که لحظه به لحظه‌ی دیروزمو فهمید و هیچ موقع تنهام نزاشت و خداروشکر اون نه تو بودی و نه هیچکس دیگه.اونی که اینطوری کنارم بود خودم بودم.خودم بودم که تونستم تموم اون لحظاتی که ولم کردیو تنهایی بگذرونمو به لطف نبودنت رشد و کنمو دوباره حال خوبو تجربه کنم من فقط از خودم ممنونم همین...