eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اختلاف حرف دل با عقل صد فرسنگ بود .
آن دختر ، دختری بود که حتی وقتی غمگین بود می دانست که چگونه شاد باشد و آن ، غم بود.
اونجایی که یاسینی میگه ؛ بَد شدی بَد نبودم بات ی دفعه هم که...
‏"چیکار کنم حالت خوب بشه" عمیق‌ترین جمله‌ایه که از درونِ آدم میاد و خیلی میتونه عزیز و صادقانه باشه.
میگف هر چیزی به موقعش قشنگه ‌ حتی آدما ...
اینکه می‌گن "از دل برود هرآنکه از دیده برفت" رو اصلا قبول ندارم، به شخصه خیلیارو دیگه نمی‌بینم اما همیشه تو قلبم می‌مونن و خیلیا هم همیشه جلوی چشمامن و هیچ جایی تو قلبم ندارن.
شاید من نبودم دختر کوچولوی مورد علاقش:))!
شاید معجزه ای رخ داد ... در این تاریکی قلب ها!(: