"چیکار کنم حالت خوب بشه"
عمیقترین جملهایه که از درونِ آدم میاد و خیلی میتونه عزیز و صادقانه باشه.
اینکه میگن "از دل برود هرآنکه از دیده برفت" رو اصلا قبول ندارم، به شخصه خیلیارو دیگه نمیبینم اما همیشه تو قلبم میمونن و خیلیا هم همیشه جلوی چشمامن و هیچ جایی تو قلبم ندارن.