eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
شدیدا داره امروز بم خوش میگذره؛)
حس میکنم اتصال مغزم با بقیه اعضای بدنم قطع شده . .
یه جا خوندم نوشته بود عاشق کسی باش که از خودت مهربون تر با خودت رفتار می‌کنه..
کاش بودی.
خونابه گریه میکند هربار در شب تار
بعضی روزا هست که خیلی بیشتر از یه روز پیر میشیم!
من دقيقا به همونجایی رسيدم كه نه ديگه كسيو ميتونم تحمل كنم، نه چيزی برام هيجان انگيزه، نه حوصله كسيو دارم، نه حتی وقتشو.
MOOD:-
بَدا به حالِ منی که بریدم از عشقت... خوشا به حال کسانی که دوستت دارند!
بهترین قسمتش این بود که پرده ها را کشیدم و زنگ در را با پارچه‌های کهنه پوشاندم تلفن را توی یخچال گذاشتم و سه روز تمام در تخت خواب ماندم و بهتر از همه این بود که کسی اصلا دلش برایم تنگ نشد؛"
آنقد نماندن بلدین که در متن ها جای ماندن نیست
کاش روزی بنویسند ک او دلتنگِ یاری بود که هرگز نبود .