eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش روزی بنویسند ک او دلتنگِ یاری بود که هرگز نبود .
از یه جایی ب بعد زخم نمیخوری، زخما میخورنت.
جان ستانی چه ارزان شده است؛
از هر بهانه ای برای حرف زدن باهاش استفاده کردم، اما اون دنبال بهانه ای برای ترک کردنم بود...!! _ جالبه!! ما هیچوقت مثل هم نبودیم
میدونید دارم مطمئن میشم ک دیگه هیچ چیزی نمیتونه از ته دل خوشحالم کنع
میدونید من یجوریم نمیدونم چمه ها فقط میدونم قبلا انقد یجوریم نبودم
ماه می‌گذرد و در انتهای مدار سردش،ما مانده‌ایم و روز نمی‌آید ...!
جان چه میدانست در این دنیا چه ها خواهد کشید..!
او به‌ ظاهر گشت عاشق، ما به معنی سوختیم...
آدمیان شتاب‌زده عاشق می‌شوند، ولی سر فرصت کینه می‌ورزند...
قصه‌ها كه تمام مى‌شود آدم‌ها به كجا مى‌روند...!
تو همدردی يا تو هم دردی..!؟