شاید من بهترین آدم زندگیت نباشم ولی امیدوارم یه روز اگه اسممو شنیدی لبخند بزنی و بگی : اون متفاوت بود.
اینکه وقتی کسی ازتون دلخوره
نیم ساعت بعدش فراموش میکنه نشونه
خنگی و بی ثباتیش نیست اون فقط انقد
دوستتون داره دلش نمیاد دلخور بمونه همین .
آندیا!
- فروغ فرخزاد در وصف من اینجا میگه : ‹ گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم از خودم میگریزم ،
اونجا که عرفانطهماسبی میگه :
آشنای من، من غریبم بی تو؛ با خیابان ها،
من رفیقم بی تو؛ بعدِ تو عمرا،
من دگر عاشق نشوم ..