هیچوقت آدمی که حتی با فکر از دست دادنت گریه کرده رو ول نکن، بهت قول میدم هیچکس اندازه اون دوستت نداره.
اون آدمی رو انتخاب کن که هر چقدر هم دورِش شلوغ شد، هر چقدر هم که آدمایِ خیلی خوب دورش بودن، هر چقدر هم که نسبت به تو بینیاز بود و هر چقدر هم که آدمایی اومدن که از تو بهتر بودن براش ، باز هم تو رو فراموش نکنه؛ یادش نره یکیو داره که قول داده توی شلوغی مراقبش باشه تا گُم نشه، یادش نره قدرتو بدونه، یادش نره کی بود کنارش وقتی که تنهایِ تنها بود.
شبهایی در زندگی من بود که خیال میکردم تا صبح زیر انبوه رنج متلاشی خواهم شد، اما صبح شد.
هیچوقتِ هیچوقتِ هیچوقت، هیچ آدمی برایِ من
اون آدمی نبود که مَن برای آدمایِ زندگیم بودم ؛
غمگین ترین بخش ماجرا اینجاست ک؛
قبول کردی این آدمی ک جلوت نشسته دوسِت نداره، ولی ط هنوز دوسش داری :)