ولی اینو فهمیدم که آدمیزاد برای بخشیدن آدم هایی که دوسشون داره چه دروغ هایی که به خودش نمیگه
وقتی بین دوراهی عقل و احساست گیر میکنی؛
هر راهی رو بری ی روزی حسرت اون یکی داغونت میکنه :)
'دلی یا دلبری؟ یا جان و یا جانان؟ نمیدانم!
همه هستی تویی، فیالجمله، این و آن نمیدانم'