من تا ابد قراره دلتنگت بمونم، مثل ستارههایی که دلتنگ خورشیدن، مثل همون صبح زود که منتظر دیدن خورشیدن و هرگز فرصت بودنه همزمانشون تو آسمون ممکن نمیشه .
واقعیت اینه که هیشکی براش مهم نیست چه چیزایی مانعت شدن، بقیه فقط نرسیدنت رو میبینن .
آندیا!
تو م.ستی اومد اسمت؛ من سفید شد موهام درجا . . هنوزم لب تر کنی ظاهر میشم هرجا . . . تو بگی
بیشتر از همیشه تو یادتم؛
معتادتم . . .
نمیری از جلو چشم . .
پس میزنم خاطرتو . .
کاش شبها وجود نداشتن . هرثانیشون
که کش میاد انگار ده سال از عمرِ آدمیزاد
و با خودش میکَنه و میبره ! صبح که بیدار
میشی میبینی دیشب تو تاریکی و سکوت
اندازه ده سال پیر شدی و خودت نفهمیدی:)
وقتی یکی که کل وجودت بود
یه کاری میکنه که هم حس نابودی کنی هم تورو به حس تنهایی میکشونه هم اعتمادت
به آدمای دورت صفر میشه :)
هرچقدرم پایِ امید و انگیزه و تظاهر وسط
باشه، بالاخره یهروزی، یهجایی آدم با ساده
ترین تلنگرا سدِمقاومتش میشکنه.