eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‌همیشه نسبت به کسانی که بیشتر دوست داریم سخت گیر تر می‌شویم ؛ چون توقع انجام خیلی کارها را از آن ها نداریم.
همونی دلیل گریه‌هامون شد که عاشق خنده‌هاش بودیم...
سلامتی دنیایی که همه‌جاش اضافیم؛)
چرا همیشه اونی که دوسش داریم دوسمون نداره؟!
درسه مال هم دیگه نشدیم ولی تا همیشه یه گوشه از قلبم میمونی
ولی هیچوقت یادم نمیره همتون دست به دست هم چجوری اشکمو در آوردید؛؛
حالم از شرح غمت افسانه ای ست .
به هم نخواهیم رسید ، اما بهترین غریبه ات میمانم ؛ که تو را از دور برای همیشه دوست خواهد داشت !
خدا به داد دلی برسه ؛ که چیزی رو آرزو میکنه که قسمتش نیست . به قولِ فریدون‌ مشیری : تو آرزویِ بلندی و دستِ من کوتاه . .
من بریدم دل ز تو.. اما خدایی،جانِ من، سر به بالین مینهی،دردی نداری در دلت؟
عین برد بود باختن دلم به تو ..