eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من بریدم دل ز تو.. اما خدایی،جانِ من، سر به بالین مینهی،دردی نداری در دلت؟
عین برد بود باختن دلم به تو ..
من تو رو سپردمت به فراموشی ولی خب .. نمیری (: من خودمو یادم رفت .. ولی تو رو نه. شاید واسه همینه،میگن : "آدم نمیتونه همه چیو فراموش کنه" دلم تنگه .. دلتنگی ام سخته !(:
نزدیک شبیه اسفند تا فروردین دوریم شبیه فروردین از اسفند..(:
از دور ایستاده ام و کنار دیگری تماشایت میکنم .. درد دارد کاری جز حسادت از دستت بر نیاید:))
عشق یعنی در حسرت دیدار تو آواره ترینم..
آدما به اندازه حرف هایی که باید بگن ولی نمیگن از هم دور میشن .‌
مثلا برات بنویسم: بیداری؟ تو بگی: فکرت نمیذاره بخوابم. نشدنی های صفحه۲۰۴
یادتون نره یادم کنیدا .. خوش باشید خوشحالم کنید ؛)
یادته؟؟ همیشه بهم میگفتی بچه ای منم دلم میشکست و میگفتم نه نیستم . حالا که دارم فکر میکنم حق با تو بود .. من خیلی بچه بودم؛ مثل بچه ها واسه کوچیکترین چیزا ذوق میکردم ، مثل بچه ها دروغ بلد نبودم ، مثل بچه ها دلم پاک بود و وقتی میگفتم دوستت دارم ، واقعا دوستت داشتم ! مثل بچه ها دلم میشکست و مثل بچه ها دو دقیقه بعد میبخشیدمت و بعدش همه چیو یادم میرفت . راست میگی من خیلی بچه بودم .. اما تو خیلی بزرگ بودی .. دوست داشتنت .. حرفایی که میزدی .. رفتارات .. و خیلی چیزای دیگت مثل آدم بزرگا دروغ بود..