من تو رو سپردمت به فراموشی ولی خب ..
نمیری (:
من خودمو یادم رفت ..
ولی تو رو نه.
شاید واسه همینه،میگن :
"آدم نمیتونه همه چیو فراموش کنه"
دلم تنگه ..
دلتنگی ام سخته !(:
از دور ایستاده ام و کنار دیگری تماشایت میکنم ..
درد دارد کاری جز حسادت از دستت بر نیاید:))
آندیا!
به هم نخواهیم رسید ، اما بهترین غریبه ات میمانم ؛ که تو را از دور برای همیشه دوست خواهد داشت !
من و تو ما که نشدیم هیچ،
من نیمی از خودم را هم باختم؛
یادته؟؟
همیشه بهم میگفتی بچه ای منم دلم میشکست و میگفتم نه نیستم .
حالا که دارم فکر میکنم حق با تو بود ..
من خیلی بچه بودم؛
مثل بچه ها واسه کوچیکترین چیزا ذوق میکردم ،
مثل بچه ها دروغ بلد نبودم ،
مثل بچه ها دلم پاک بود و وقتی میگفتم دوستت دارم ، واقعا دوستت داشتم !
مثل بچه ها دلم میشکست و مثل بچه ها دو دقیقه بعد میبخشیدمت و بعدش همه چیو یادم میرفت .
راست میگی من خیلی بچه بودم ..
اما تو خیلی بزرگ بودی ..
دوست داشتنت ..
حرفایی که میزدی ..
رفتارات ..
و خیلی چیزای دیگت مثل آدم بزرگا دروغ بود..