سخته ادایِ محکم بودن رو در بیاری وقتی تو خودت فرویختی ، سخته به اجبار لبخند بزنی وقتی تو قلبت گریه میکنی ،سخته تظاهر کنی به خوب بودن وقتی دلتنگی داره خفت میکنه:)!..
نوشته بود :
خدایا خاطرش رو خواستم،خاطره هاش قسمتِ من شد؛بد گفتم یا بد شنیدی؟!
خیلی غم داشت :)))
من آدمیم که ظاهرم شاده ولی واقعا افسرده ام،
واقعا ناراحتم،واقعا فشار رومه و واقعا بریدم ..
آندیا!
کاش همینی بشه که صائب تبریزی میگه : ‹ آرامش است ، عاقبت ِ اضطرابها › بالاخره خوب شه ، قشنگ بشه ، ب
دقیقا اونجایی که محمد یغمایی میگه:
نشسته ام وسط زندگی،
صبور، غمگین، امیدوار، خسته و
ادامه دهنده و ادامه دهنده ..
اونی که بلندت میکنه وقتی افتادی ، دنبالت میگرده وقتی گم شدی ، نزدیکته وقتی بهش احتیاج داری باهات میخنده ، گریه میکنه ، میجنگه و در عوضشم هیچی نمیخواد همونیه ؛ که موقعه خوندن یادش افتادی.
فراموشت کردم،
اما هنوز پروفایلتو نگا میکنم
فراموشت کردم،
اما هنوز اسمت و تاریخ تولدت رمز گوشیمه
فراموشت کردم،
اما هنوز دلم برات تنگ میشه
فراموشت کردم،
اما هنوز بهت فکر میکنم
آدم از یه جا به بعد میگه بیخیال و واقعا هم
بیخیالِ همچی میشه. بیخیال میشه میره یه
گوشه میشینه از دور به آدما نگاه میکنه.