غمگین ترین و دردناک ترین لحظه زندگیم اونجایی بود که مجبور شدم خداحافظی کنم با کسی که دلم میخواست کل زندگیمو کنارش باشم :)..
تجربه ثابت کرده:
-آدم هرچقدرم بگه مهم نیست، بالاخره یه روز همش جمع میشه تو گلو، بغض میشه، و میترکه :)
اون مثل سیگار اول بود!
برای اولین بار نمیدونی داری چیکار می کنی و زمانی می فهمی که معتادش شدی :)