مشکلاتم مثل این میمونه که توی یه اقیانوس سرد و تاریک درحال شنا کردنم ولی به کمک نیاز دارم و صدام به هیچکس نمیرسه
میدونی واقعیت چیه
هیچ کس نمیدونه توچته حتی اونایی که بیشتر از بقیه میدونن ازت هم نمیدونن تو واقعا با چی درگیری و دست و پا میزنی..
ما بیش از اندازه قوی بودیم
به کسی تکیه نمی دادیم با کسی از دردهایمان نمی گفتیم و از کسی کمک نمی خواستیم ، ما به قیمت همین قوی بودن، از پا در آمدیم!
قوی بودن را برای ما بد تعریف کرده بودند🧘🏻♀️.!