جایی دورتر از خودم ایستاده ام به تماشای کسی که جای من زندگی میکند
چه بی رحمانه تنهاست و چه به ناچار قوی..
اینو یادت باشه هیچوقت نمیتونی در خونه ایی رو بزنی که یه روزی تموم شیشه هاشو شکوندی .
دلم میخواد به آدمای دورم بگم من فعلا حالم خوب نیست، میشه دست از دوست داشتنم برنداری تا دوباره بیام ؟