آندیا!
ولیکن تو خارج از این قاعده و فلسفه هایی
تو که هیچکس نیستی؛
تو که همه نیستی ..
تو همانی که دلم لک زده لبخندش را:)..
ما از همدیگه دور بودیم، توی دنیایی با هم آشنا شدیم ک بهش میگن مجازی :)
ولی ط واقعی ترین اتفاق مجازی زندگیم بودی، ط واقعی بهم صبح بخیر و شب بخیر میگفتی و من واقعا با دوسِت دارم گفتنای ط حالم خوب میشد :)
هنوز نتونستم بغلت کنم، ولی خط به خط زندگیتو حفظم، خط به خطِ صداتو و خط به خطِ چتامونو حفظم و با خط به خطش زندگی میکنم :)
ط اتفاق قشنگِ دنیایِ منی، دنیایی ک با دنیای واقعیِ آدما خیلی فاصله داره :)
دلم میخواد بهش پیام بدم بگم:
“تو واقعا دلت برای من تنگ نشده یا داری ادای بی تفاوتا رو درمیاری؟”
ریشه ام دریاست..
به دنیا که آمدم آب از سرم گذشته بود،
حال هیچ طوفانی به خفگی ام نمی انجامد.
غرق نخواهم شد ، مگر در خودم.