چه بسیار دوستی ها
که به معنی عشق بود و درنیافتند
و چه بسیار "حالت چطور است" هایی که معنایش
"دلم برایت تنگ شده" بود نفهمیدند
به عمل است دورتان بگردم
به حرف اگر باشد ،
خوش سر و زبان تر از شما
دور و برمان ریخته تا دلتان بخواهد
به همین تنهایی قسم 🤌🏻
آندیا!
اونجا که نزار قربانی میگه: کاش یکی بود چشمامونو میفهمید وقتی ناراحت میشدیم به سینش اشاره میکردو میگ
- کاش منم یه آدمی مثلِ ابی داشتم
ڬ وقتی گریه میکردم
و حالم خراب میشد بهم میگفت ؛
‹ وقتی تو گریه میکنی من
شڬ میکنم به بودنم :)! ›
نصیحت امشب :
هر وقت حس کردی کسی داره ازت دوری میکنه دیگه هیچوقت مزاحمش نشو ،
شاید بهتر از تورو پیدا کرده باشه ..