نصیحت امشب :
هر وقت حس کردی کسی داره ازت دوری میکنه دیگه هیچوقت مزاحمش نشو ،
شاید بهتر از تورو پیدا کرده باشه ..
آندیا!
-
امید نداشتن همش بخاطر نداشتنِ عشق نیست.
امید به فردا نداشتن بد تر از هزارتا عشقو عاشقی نا فرجام است . .
برای فردایَم هیچ برنامه ای ندارم .
برای زندگی اَم ، آینده هم هیچ که هیچ و هیچ.
سرشار از بی امیدی ام انگار خاکسرت بی امیدی بر سر من پاشیده اند .!
خسته ام ، خسته ام و خسته ام.
یه روزی میرسه که بهت ثابت میشه من برات مثل بقیه نبودم ؛
همون روز تو برای من مثل بقیهای !.
نه میتوانیم بمیریم، نه میتوانیم زندگی کنیم؛ نه ميتوانیم همدیگر را ببینیم، نه میتوانیم همدیگر را ترک کنیم؛ به تنگنای عجیبی افتادهایم .