نه میتوانیم بمیریم، نه میتوانیم زندگی کنیم؛ نه ميتوانیم همدیگر را ببینیم، نه میتوانیم همدیگر را ترک کنیم؛ به تنگنای عجیبی افتادهایم .
من هیچوقت با هیچکس الکی و بدون
دلیل رابطهمو قطع نمیکنم و حتما چند
بار قبل هم فرصت داده بودم ولی بعضی
وقتا موندن فقط توهین به خودم میشه.
آدمایی که هیچ توجهی بهت ندارن
و همیشه آخرین فکرشون هستی رو رها
کن لطفا، هیچی تو این دنیا باارزشتر از
خودت نیست.