آندیا!
عهد بستی هرآنچه که بین ماست ابدیست . .
یادم رفت بپرسم ؛
عشق یا را میگویی یا رنج را؟
ای کاش میدونستی چقدر قلبم میلرزه وقتی بهم پیام میدی
با اینکه میدونم قرار نیست هیچوقت مال من بشی