eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
فقط اونجایی که شایع میگه : همیشه الکی خندیدم ! حتی وقای بغص میپیچید تو گلوم ؛ )
‏همونقدر که "دوستت دارم" جمله‌ی قشنگیه "هنوز دوستت دارم" غمگین‌ ترین جمله‌س !
تو بوسه‌ی لطیفِ خورشیدی ، حتی در تاریک ترین روزها.
گفت " مهم نیست " اما تهِ دلش برایش مهم بود.
«زندگی همینه که هست،اگر سخت بگیری،اونم بهت سخت می گذرونه،این ماییم که بهش ارزش می دیم، با همه ی کمبود هایی که این دنیا داره،زیبایی های خودش رو هم داره،از زندگی انتظار نداریم نمی شه باهاش جنگید بهتر اینه که نیمه پر لیوان رو ببینیم.»
دگرواژه‌هارانیست‌گویایِ‌حالم .
به که بگویم که امید من تو بودی؟
دیدین وقتی چسب نواری روکاغذ می چسبونید، موقع کندنش ی لایه از کاغذ جدا میشه؟ شایدم پاره بشه! دل کندن هم همین جوریه :)
میدونی بزرگترین بدی که در حقم کردی چی بود؟ من به خاطر تو دیگه نمیتونم باور کنم کسی واقعا منو از ته دلش دوست داشته باشه ..