eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
یه چیز رو خوب می‌دونم؛ اینکه همیشه گوشه‌ی قلبم بودی! وقتی امیدوار بودم،وقتی ناامید بودم،وقتی خندیدم،وقتی اشک ریختم! وقتی به آینده نگاه می‌کردم،وقتی درگیر گذشته بودم! تو،توی همه‌ی این لحظه‌ها بودی! خودت نبودی،اما همیشه گوشه‌ی قلبم موندی! با وجود تو فهمیدم گاهی می‌شه یه نفر رو نداشت، اما همیشه عاشق موند ..
کجا دانند حال ما سبک‌ باران ساحل ها .
هر زخم یه داستان رو بازگو میکنه ؛ و هر لبخند یه داستانو پنهان میکنه .
‹ رو به بیرون زدن از خویش ، دری می‌خواهم ! ›
آدمی که همیشه هست ، دیگر دیده نمیشود .
ولی این پاییز عجب غمی داره.
بغل کن روحمو که خستس:)!
سپس بغضش را فرو داد و زیر لب گفت، همیشه همین بوده.
همونجا که ژان پل سارتر تو کتاب تهوع گفته: دلم می‌خواهد پا شوم بروم، بروم به جایی که در آن به راستی در جای خود باشم، جایی که با آن جور در بیایم ... امّا جای من هیچ کجا نیست؛ من زیادی هستم .