eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
و من بوسیدم ، جای خالی‌ات را به تکرار .
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
میگفت: آدما همینن، وسط غذا خوردن سیر میشن و میکشن کنار وسط فیلم دیدن خوابشون میگیره و میکشن کنار وسط پیاده روی خسته میشن و میکشن کنار، به همین سادگی میتونن از آدم هم خسته بشن و برن.
کاش یه پارسا پیروزفر جیبی داشتم هر وقت ناامید می‌شدم بهم می‌گفت:آقاجون نترس، هیچکی حریف کسی که هدف داره نمی‌شه
یکی نوشته بود؛ تو دفتری ک خاطراتمون رو توش نوشتم، برگه آخرش رو با جمله "قسمت بود باهم باشیم ولی قسمت نبود باهم بمونیم" تموم کردم ..(:
اون مویی که با رفتنت سفید شد رو رنگ کردم دیگه نیا؛
گفتم کمی بمان بخدا دوست دارمت گفتی مجال نیست ولیکن مجال بود .
نداشتنت سخته به دست آوردنت سخت تر اما باز در آن مسیری حرکت میکنم که پایانش تو باشی ...
دردِ نبودنت کمتر از بودنته.
غصه نخور .. بالاخره خوب میشه می‌رسیم، می‌بینیم، میخندیم؛
کاش همونی بشه که صائب تبریزی میگه، من باشم و تو.. تو باشی و من:) بیخیال تمامی این کره خالی پر از دروغ ..