eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
شما که غریبه نیستید آدمیزاد هرچقد به تنهایی عادت کنه بالاخره یه شب دلش می خواد یکی بیاد تو زندگیش که بند بندِ وجودشو بلد باشه یکی که با خیال راحت بتونه بهش بگه راستشو بخوای امشب اصلا خوب نیستم .
چون صبرت زیاد بود گمان کردند چیزی حس نمیکنی‌.
آرام بودنم گواه داشتن آرامش نیست ، اگر تکان بخورم و فریاد بزنم دندان های تیز رنج هایی که در گلویم فرو رفته است آن را بیشتر میدرد ، مجبورم آرام بمانم و تقلا نکنم
یکی هم هست که زیاد با تو حرف نمی‌زند، اما بسیار بیشتر از آنکه تصور کنی، به تو فکر می‌کند.
‌داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم...
ترانه‌ای غمگینم و دریا غروب بچه‌هایش را جمع می‌کند که صدایم را نشنوند ، نت‌هایم را تمام نکرده چرا رهایم کردی ؟
میزنِ یادت شبیخون به دلِ تنگم .
ضعیف منم ؛ ک با ی تشابه اسمی میمیرم :)
ولی ادیب نیشابوری چقد قشنگ میگه: جُز تو یاری نگرفتیم و نخواهیم گرفت... بر همان عهد که بودیم بر آنیم هنوز...!
غم فقط اون لحظه ای ک تو دلت بهش میگی؛ "قهر نکن دیگه من ک غیر تو کسی رو ندارم" =)