eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
چون صبرت زیاد بود گمان کردند چیزی حس نمیکنی‌.
آرام بودنم گواه داشتن آرامش نیست ، اگر تکان بخورم و فریاد بزنم دندان های تیز رنج هایی که در گلویم فرو رفته است آن را بیشتر میدرد ، مجبورم آرام بمانم و تقلا نکنم
یکی هم هست که زیاد با تو حرف نمی‌زند، اما بسیار بیشتر از آنکه تصور کنی، به تو فکر می‌کند.
‌داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم...
ترانه‌ای غمگینم و دریا غروب بچه‌هایش را جمع می‌کند که صدایم را نشنوند ، نت‌هایم را تمام نکرده چرا رهایم کردی ؟
میزنِ یادت شبیخون به دلِ تنگم .
ضعیف منم ؛ ک با ی تشابه اسمی میمیرم :)
ولی ادیب نیشابوری چقد قشنگ میگه: جُز تو یاری نگرفتیم و نخواهیم گرفت... بر همان عهد که بودیم بر آنیم هنوز...!
غم فقط اون لحظه ای ک تو دلت بهش میگی؛ "قهر نکن دیگه من ک غیر تو کسی رو ندارم" =)
بخش عظیمی از وجودم درگیره. درگیرِ احساساتِ‌مجهول، افکار و حتی شنیدنِ صدایی که دائما توی ذهنم کوچک‌ترین رفتار‌‌ها رو تحلیل می‌کنه. شایدم درگیرِ دل‌مشغولی‌‌هایی که انگار تاریخ انقضایِ اونا خیلی‌وقته تموم شده. این در حالیه که من، ساکت و ظاهراََ بی‌خیال گوشۀ اتاقم نشستم و دارم قهومو می‌نوشم.