اندوههای یک مرد را
گاهی چند نخ سیگار هم می تواند
به هم بدوزد
و از لب هایش بشکافد و
بیرون ببرد از پنجره . .
اندوههای زنانه اما ، خانگی تر از این حرف ها هستند ؛
درست مثل ِ شیشههای مربا
مثلِ سبزیهای خشکِ معطر
که میکوشند
یک تکه از بهار را
برای زمستان کنار بگذارند . !
"میدونین چرا شبا احساس هامون واقعی تر و عمیق ترن و بیشتر دلتنگ میشیم؟
چون شبا به خاطرِ جاذبهیِ ماه؛
غلیان و جوشش خون توی بدن زیاد میشه و احساساتمون هم شدت میگیره!
خلاصه اش اینکه شب حرفا واقعی تره، احساسات واقعی تره، چتا واقعی تره =))
آدم بیدلیل یک آهنگ رو دوبار گوش نمیکنه
بیدلیل دوبار به چشمهای هیچکسی نگاه نمیکنه .
بیدلیل به یك نفر دو بار فرصت نمیده
هیچ تکراری بیدلیل تبدیل به تکرار نمیشه .
میگفت : تو به بخشیدن کسی تا زمانی ادامه میدی که دیگه اون آدم رو دوست نداشته باشی و من این حرفو به عینه احساس کردم
اونجایی که عزیز ترین و نزدیک ترین آدم زندگیت تو اوج عصبانیت حرف دلشو بهت میزنه و قلبت هزار تیکه میشه با حرفش، همونجا یه بار میمیری..!
ميگفت اگه یه نفرو داري که عادي ترین اتفاقاي روزتو و روزمرگیاتو بيحوصلگي هاتو براش تعریف ميکني، سرش غر ميزني، نظرشو راجب همه چي ميخواي، موقع دردسر براي کمک اسمش اولین نفر میاد توي ذهنت، آخرین پیام هرشب و اولین پیام هر روزته، هیچوقت از شنیدن چرت و پرتات خسته نشده و اسمشو تو گوشیت یه چیز متفاوت سیو کردي؛ سفت بچسب بهش و ولش نکن.