آدم بیدلیل یک آهنگ رو دوبار گوش نمیکنه
بیدلیل دوبار به چشمهای هیچکسی نگاه نمیکنه .
بیدلیل به یك نفر دو بار فرصت نمیده
هیچ تکراری بیدلیل تبدیل به تکرار نمیشه .
میگفت : تو به بخشیدن کسی تا زمانی ادامه میدی که دیگه اون آدم رو دوست نداشته باشی و من این حرفو به عینه احساس کردم
اونجایی که عزیز ترین و نزدیک ترین آدم زندگیت تو اوج عصبانیت حرف دلشو بهت میزنه و قلبت هزار تیکه میشه با حرفش، همونجا یه بار میمیری..!
ميگفت اگه یه نفرو داري که عادي ترین اتفاقاي روزتو و روزمرگیاتو بيحوصلگي هاتو براش تعریف ميکني، سرش غر ميزني، نظرشو راجب همه چي ميخواي، موقع دردسر براي کمک اسمش اولین نفر میاد توي ذهنت، آخرین پیام هرشب و اولین پیام هر روزته، هیچوقت از شنیدن چرت و پرتات خسته نشده و اسمشو تو گوشیت یه چیز متفاوت سیو کردي؛ سفت بچسب بهش و ولش نکن.
من گمان میکردم که
برای دلباخته کردنش باید لبخند بر لبانش بنشانم، ولی هربار که میخندید این من بودم که عاشقش میشدم