eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
با اونایی که دوستون دارن درست رفتار کنید اونا هم آدمن،اونا هم یه جایی صبرشون تموم میشه...
چقد ریزش؛؛
‏دیدی مثلا یه جا تو یه بحث یا دعوایی یا دلخوری چیزی،طرف برمیگرده میگه مگه من‌چیکار کردم؟من کاری نکردم که،کردم؟موضوع دقیقا همینجاست،موضوع اینه که تو جایی که باید کاری میکردی هیچ کاری نکردی.
بعضی وقتا آرزوهای آدم انقد کوچیک میشن که بزرگترینشون اینه یکی باشه بفهمه آدمو ..
من اینجا رو نزدم که بهت بگم بدون تو نمیتونم زندگی کنم من میتونم بدون تو زندگی کنم و اما این یه اجباره و من این اجبار و بدون تو نمیخوام
کاش میشد فهمید که واقعا آدمای صبوری هستیم یا همشو مجبور بودیم ..
شرح حال جوان ایرانی رو "گابریل گارسیا ماکز" گفته : «سخت است همزیستی دائم با کسانی که دغدغه هایت را نمی فهمند اما عزیزان تو هستند»
وقتی میبینم طرف، به اندازه‌ی من به بقیه‌ام توجه میکنه و اهمیت میده ، تمام ذوقمو به صورت غیر ارادییی از دست میدم .!
صمیمیت از روزمره میاد. شما هیچ وقت نمی‌تونی با کسی صمیمی بشی، مگر اینکه از روزمرگیت براش بگی‌؛ از جزئیات کوچیک روز که توجهت رو جلب کردن‌. بنای صمیمیت اینجاست که ساخته میشه.
هیچوقت نمیتونی مجبورشون کنی که عاشقت باشن، ولی میتونی یه روز به یادشون بیاری که چیو از دست دادن.