eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من دیگه ازت انتظاری ندارم هرچی میخواد بشه بزار بشه .
I hope my life will be easier . امیدوارم زندگی بهم یکم آسون‌تر بگیره .
آندیا!
-
-حالت خوبه؟ +خوب میشم ، درنهایت.
روزی ، جایی ، دقیقه ای ؛ خودت را باز خواهی یافت ! و آن وقت ، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت : ).
دنیا میرفت و ما هنوز ایستاده بودیم و به گذشته نگاه میکردیم.
تا میخوای فراموش کنی؛ یهو یه موزیک پلی میشه! یهو یکی مثل اون میخنده! یهو یکی عطر آشنا میزنه! و یهو تلاشات هدر میره... دیگه زورم به غرورم نمیرسه... خسته شدم از این نبردِ بیهوده با خودم برای فراموش کردنت... بی‌رحمی ولی دوست داشتنت جون منه! دلم برای بودنت تنگ شده.
‌غمگینم ؛ مثل عکسی در اعلامیه ی ترحیم که خنده اش همه را می گریاند . . .
قشنگ‌ترین حرف به یه آدم میتونه این باشه "من کنار تو خود واقعیمم" آدم کنار هرکسی نمیتونه خودش باشه و این ارزشمندترین جمله ایه که ینفر میتونه از کسی بشنوه...!
‏اونی که میدونه از چی ناراحت میشی و تکرارش میکنه، شاید بار اول دوم اشتباهش باشه ولی بار سوم و چهارم انتخابشه. ‏ پس تو هم سعی کن بار اول دوم حرص بخوری، بار سوم چهارم بیخیالش بشی.
کاش آدم اگه قراره ضربه بخوره، بخوره اما هیچوقت نفهمه از کی خورده، بعضی وقتا اینکه میفهمیم آدمی که هیچوقت انتظارشو نداشتیم بهمون ضربه زده بیشتر داغونمون میکنه .