قشنگترین حرف به یه آدم میتونه این باشه
"من کنار تو خود واقعیمم"
آدم کنار هرکسی نمیتونه خودش باشه و این ارزشمندترین جمله ایه که ینفر میتونه از کسی بشنوه...!
اونی که میدونه از چی ناراحت میشی و تکرارش میکنه، شاید بار اول دوم اشتباهش باشه ولی بار سوم و چهارم انتخابشه.
پس تو هم سعی کن بار اول دوم حرص بخوری، بار سوم چهارم بیخیالش بشی.
کاش آدم اگه قراره ضربه بخوره، بخوره اما هیچوقت نفهمه از کی خورده، بعضی وقتا اینکه میفهمیم آدمی که هیچوقت انتظارشو نداشتیم بهمون ضربه زده بیشتر داغونمون میکنه .
ن رفتن آدما اذیتم میکنه
ن حالی که بعد از رفتنشون دارم
من فقط دلم برای خودِ قبل از اومدن اون آدما به زندگیم تنگ میشه و حسرت میخورم
که کاش غریبه میموندن..
بعضی آدمها باعث میشوند که،
خنده شما کمی بلندتر
لبخندتان کمی درخشانتر
و زندگیتان کمی بهتر شود
سعی کنید یکی از این آدمها باشید.
- گراهام گرین
هر وقت تونستی با این جمله که همه ادما یروز عوض میشن کنار بیای و باورش کنی اونوقت به خودت بگو قوی .
آندیا!
اقای مشیری میگه ؛ "تو از آیین انسانی چه میدانی؟ اگر جان را خدا دادهست، چرا باید تو بِستانی؟"
آقای مشیری میگه :
"با سنگدلان یار مشو ، میشکنندت"