eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
مهم ترین چیزی که تو زندگیم یاد گرفتم این بود که هیچکس همونطور که شناخته بودم باقی نمیمونه ، این آدما به مرور زمان خود واقعیشون رو نشون میدن اونی که چند وقته میشناسیش خودِ واقعیش نیست بلکه داره یه چیز بهتری از خودش نشون میده و زمان میبره که واقعیت درونشو ببینی ، شخصیت واقعیشو رو کنه .
اینکه بیشتر از سنت درگیر مشکلات بشی زندگی ازت آدم ساکت تری می‌سازه..
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛
دیدید یچیزاییو از دور میبینیم چقد قشنگن؟بعد میریم از نزدیک میبینمشون و میبینم اونقدیم که فکر میکردیم قشنگ نبودن؟آدمام همینن عزیزِ من آدما اونی که فکر میکنیم نیستن:)
وقتی آمدی جایی میان زخم‌هایم را برایت خالی گذاشتم؛ حالا زخمی از جنس تو دارم . سعی می‌کنم دوستش داشته باشم و فراموش کنم قرار بود مرهم باشی نه زخمی دیگر .
بین خودمان باشد؛ اما من هنوز تو را یواشکی دوست دارم ..
و عجیب است درد دلتنگی؛
دلم میخواد به آدمای دورم بگم من فعلا حالم خوب نیست، میشه دست از دوست داشتنم برندارین تا دوباره بیام ؟
میگفت: ماندنی باشد، خودش راهی مُهیا می‌کند:)
حتی قوی‌ترین ادم‌هاهم با یه حرفایی خورد میشن .
هرکاری میکنین نزارین کسی حس مزاحمت کنه به جرعت میتونم بگم چرت ترین و مزخرفت ترین حسیه که یه آدم میتونه تجربه کنه .