eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم میخواد به آدمای دورم بگم من فعلا حالم خوب نیست، میشه دست از دوست داشتنم برندارین تا دوباره بیام ؟
میگفت: ماندنی باشد، خودش راهی مُهیا می‌کند:)
حتی قوی‌ترین ادم‌هاهم با یه حرفایی خورد میشن .
هرکاری میکنین نزارین کسی حس مزاحمت کنه به جرعت میتونم بگم چرت ترین و مزخرفت ترین حسیه که یه آدم میتونه تجربه کنه .
بدترین حال ممکن وسط بودنه؛ ‏یه جایی که نه خوبی و نه بد، یه چیزی هستی بین این دو که نمیتونی تعریفش کنی، نمیتونی توضیحش بدی، نمیتونی بفهمونی که چی داره به سرت میاد.نه سقوط میکنی و نه صعود. ‏مثل مورچه‌ای که افتاده توی ظرف عسل!
من خیلی ازت خوشم میاد، اگه نمیدونستی بدون.
نمی‌توانید ارزشِ چیزی را بفهمید ، مگر این‌که احتمالِ از دست‌دادنِ آن ‌را تجربه کنید .
میروی از پیشِ چشم اما ز خاطر؟ هیچوقت.
کارما میگه: تو هیچوقت بلایی که سر یه نفر اوردی و درک نمیکنی تا وقتی که همون بلا سر خودت بیاد.
‌من از قبل آدم غمگینی بودم؛ باید آدم دیگه‌ای رو برای غمگین‌ کردن‌ انتخاب می‌کردی.
هرکسی توو یه برهه دلش میخواد از زندگیش فرار کنه؛ این تنها چیزیه که توو وجود همه‌ی آدما مشترکه