eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه بخوای از حالم بدونی، اینطوریم ک یهو ب ی جا خیره میشم، عمیق خیره میشم و فقط فکر میکنم! انقدر فکر میکنم که اگه چند ساعت کسی صدام نکنه، متوجه نمیشم و چشمام مسیرش رو عوض نمیکنه! دچار ی بلاتکلیفی روحیم ک ممکنه خیلی چیزها ناراحتم کنه، اما عمیقا چیزی خوشحالم نمیکنه! ته همه ی این فکرا، فقط ب این فکر میکنم ک باید امیدوار باشم ..!
‏نمیدونم غمه دلتنگیه خستگیه چیه ولی هرچی هست چند وقته اومده پیشم و نمیره ..
رفتنت آن‌قدر ها که فکر میکنی فاجعه نیست من مثل بیدهای مجنون ایستاده می‌میرم؛
زندگی اگر به مویی بند است ، موی ِ تو کاش .
«فيك أجد كل ما ضاع مني.»
آندیا!
«فيك أجد كل ما ضاع مني.»
در تو هر چیزی که از من گمشده‌ است، می‌یابم.
که نگه داشتن از بدست آوردن محترم تر است.
پشت گوشم قبرستانی‌ست از حرف‌هایی که آنجا انداختم.
هيچی فراموش نمی‌شه. هيچی از بين نمی‌ره . زمان آروم ، آروم گرد و غباری روی خاطرات می‌نشونه . روش رو می‌پوشونه . فکر می‌کنی يادت رفته. اما صبح که از خواب پا می‌شی حالت بده . نمی‌دونی چته . نمی‌دونی دردت از کجا آب می‌خوره . اما کافيه که نسيمی يا خاطره‌ای خاکش رو برداره، بعد همه چی تازه می‌شه . همه چی میاد بيرون ، عين روز اول ..
کاش میشد روح و روانمو دربیارم نشونت بدم بگم: ببین چیکارش کردی .
بچه ها متفاوت بودن واقعا سخته تفکرات متفاوت داشتن سخته مسائلی که خیلی واسه من مهمن برای دیگران هیچ ارزشی ندارن. و این منو آزارم میده غمگینم