eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‏ حالا نیاز نیست دقیقاً بدونی طرف چشه، یه‌سری جمله‌ها هست که کلاً تسکینِ هر دردیه. مثل من کنارتم، باهم درستش میکنیم، تنها نیستیا، بیا اصلا دوتایی باهم غصه بخوریم.
نوشته بود : ناامید امیدوار دیده ای؟ خسته ی پر تلاش چه؟ غمگین سرحال و دلگیر شاداب چطور؟ من خودم،خودم را ناقص‌ میکنم؛
احساساتمان را مخفی می‌کنیم اما یادمان می‌رود که چشمانمان حرف می‌زنند .
جایی دورتر از خودم ایستاده‌ام به تماشای کسی که جای من زندگی می‌کند چه بی‌رحمانه تنهاست و چه به ناچار قوی.
همیشه آدم مورد علاقت میشه درس عبرت.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
امروز گوشیم صدای نوتیفیکیشن عجیبی داد ، یه صدایی که مخصوص ی بنده‌خدایی بود و یک سالی بود که ازش نوتیفیکیشن نداشتم ، پشت میز تو شرکت نشسته بودم گوشیم به شارژ بود یهو صداش اومد ؛ حتی پانشدم از جام فقط گفتم : عه چقدر دیر :))
نه خوشحالم ، نه ناراحت فقط دیگه هیچی حال نمیده.
آدمو اون غصه هایی پیر میکنه که هیشکی ازشون خبر نداره :)
کم دوست داشتن را بلد نیستم؛ تمام زخم های من از دوست داشتن های زیاد من است :)
نوشته بود: تو من تنها رو تنهاتر کردی ..