± میگه ك :
مواظب حرفهایی که میزنیم باشیم ..
ممکنه کسی ناراحت شه ، دلی بشکنه ، چشمی اشکی شه
تنهایی آدم رو بزرگ میکنه !
اونقدر بزرگ که شاید دیگه هیچوقت تو زندگی هیچ کسی جا نشی ..
هم مشکل منم . هم راهکار منم !
هم اعتیاد منم . هم پاک منم !
هم رفیق منم . هم تنها منم !
هم عشق منم . هم احساس منم !
هم خانواده منم . هم زنده منم !
هم زندگی منم . هم مرگ منم !
هم شاد منم . هم غمگین منم !
هم زندگی منم . هم مرگ منم !
هم منم که منم و من میمانم ..
بعضی وقتا خیلی راحت میشه آدما رو کنار گذاشت، فقط کافیه یادت بیاد
حرفایی که فکر نمیکردی هیچوقت بشنوی و شنیدی
و چیزایی که فکر نمیکردی ببینی و دیدی!