خلاصه زندگیم تا امروز، میشه این بیت از شایع:
زندگی بدون احساسِ خوب، تکرار شب، تکرار روز..
تو یه رابطه سالم چیزی به اسم < من اینطوریم > چه بخوای چه نخوای وجود نداره . وقتی واقعا عاشق کسی باشی روی عادت های سمی خودت کار میکنی ، ارتباط برقرار کردن رو یاد میگیری و وقتی طرفتون احساساتش رو بیان میکنه ، به اون گوش میکنید
- با آنان که نا امیدت نمودند چگونه تا کردی؟
+ هیچ ، گذشتم « انگار که هرگز نبودهاند »
باید روی پیشانیام بنویسم:
«حوصلهای برای معاشرت ندارم، اگر ضرورتی
نیست از گفتگو با من امتناع کنید.»