شاید قلبت مثل قبل نشه، شاید دیگه اون آدم سابق نشی، شاید دیگه مثل قبل فکر نکنی،شاید آسیبی که به روحت خورده ترمیمش زمان ببره، اما همین که فهمیدی چجوری زندگی کنی و چجوری زندگیتو بسازی کافیه، همین که فهمیدی از دل تاریکی نور پیدا کنی کافیه،همین که بقیه گفتن دووم نمیاری و دووم آوردی کافیه هر موقع رفتی جلوی آینه بخاطر این تحمل و صبرت، دست بزن .
یه شب که دلم از عالم و آدم پر بود
گفت : نگران نباش دیوونه، فکر کردی من
تنهات میزارم یا اینکه کسی میتونه جای تورو
تو قلبم بگیره ؟
کاری به اتفاقات بعدش و اینکه تنهام گذاشت ندارم .
میخوام بگم هر آدمی یکبار و لااقل برای یه شب
خوشبخت ترین آدم روی زمین بوده . .
مشکل اینه که فکر میکنید همیشه گزینه بهتری هم هست ، برای همین قدر هیچکس و هیچی رو نمیدونید.