میگفت دردای جسمی معمولا یه قسمتی از بدنو تحت تاثیر قرار میدن اما درد روحی و روانی وجودتو فرا میگیره.
تو این مواقعست که باید بگی "من درد میکنم" ..
پیامای قبلیتونو نخونید.
پیامای قبلیتونو نخونید.
پیامای قبلیتونو نخونید.
پیامای قبلیتونو نخونید.
پیامای قبلیتونو نخونید.
پیامای قبلیتونو نخونید.
پیامای قبلیتونو نخونید.
عادت خیلی بده.
مخصوصا اگه به یه آدم عادت کنی، یه جورایی وقتی کنارت نیست حس میکنی تو یه سیاره دیگه تک و تنهایی.
حس من نسبت به تو همینه، بهت عادت کردم و اگه نباشی پیشم انگار وسط شهربازی مامانمو گم کردم.
نحنُ أحنّ مِن أن نَردّ الأذى بالأذى..."
ما مهربانتر از آنیم که رنجیدن را
با رنجاندن تلافی کنیم(:!
کسی که واست ارزش قائله ، هیچ وقت خودشو تو موقیعتی قرار نمیده که باعث بشه تو رو از دست بده .