eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
از من فقط یکی وجود داره مثل منو پیدا نمیکنی.
یجوری رفتار میکنید که مجبور میشیم با تمام علاقه ای که نسبت بهتون داریم نبودنتونو ترجیح بدیم..
یکاری میکنم اسممو که میشنوی ، بفهمی به بختت لگد نه آتیش زدی! _مهیار
‏بیشتر غصه خوردنای ما ازونجایی شروع شده که به آدما بیشتر از ظرفیتشون توجه کردیم .
اینجا زندگی‌ام میانِ امید و ناامیدی در نوسان است. هم‌زمان آرزو دارم بمیرم و آرزو دارم که زندگی کنم. گاهی اوقات به زندگی نظم می‌دهم و گاهی هرج‌و‌مرج است که زندگی‌ام را می‌بلعد.
شد زِ غمت خانه‌یِ سودا دلم .
شب دوباره همانیم؛ آزرده، غمگین، تنها و ترسیده از دنیا؛ حتی اگر تمام روز، در قوی‌ترین حالات ممکن یک انسان زیسته باشیم.
متاسفم، این داستان عاشقانه پشت شیشه های کافه نیست :)
- با آنان که نا امیدت نمودند چگونه تا کردی؟ + هیچ ، گذشتم « انگار که هرگز نبوده‌اند »
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛
ازلحاظ‌زیبایی؛)
نمیدونم درکم میکنید یا ن ولی همیشه بعد ی مدت کم کم کنار میذارنم کم کم باهام سرد میشن آخرشم انگار ن انگار منی وجود داشته :)