اینجا زندگیام میانِ امید و ناامیدی در نوسان است. همزمان آرزو دارم بمیرم و آرزو دارم که زندگی کنم. گاهی اوقات به زندگی نظم میدهم و گاهی هرجومرج است که زندگیام را میبلعد.
دیدین بعضی وقتا از خواب بیدار میشین بیشتر احساس خستگی میکنین! یعنی انگار بردنتون معدن تا صبح کار کردین؟ دانشمندا میگن وقتی با فکر و خیالِ زیاد"به اصطلاح همون اورثینکینگ"، میخوابید، ذهنتون همچنان در طول خواب فعال میمونه و به فکر کردن ادامه میده و اون خستگی بخاطر اینه...
پشت هر دختر قوی و مستقلی یه دختر کوچولوی شکسته هست که مجبور شده یاد بگیره چطور باید دوباره رو پاهاش وایسته و به هیچکس هم تکیه نکنه
یه وقتا هست برای اینکه کسی رو برای همیشه دوسش داشته باشی باید از دور نگاهش کنی اینجوری قشنگ تره آدما از نزدیک اونقدراهم قشنگ نیستن.