اگه قهر کرد، نذارید زیاد قهر بمونه.اگه ناراحت شد، نذارید زیاد ناراحت بمونه.اگه یکم دور شد، نزارید زیاد دور بشه.
کلا نزارید برای مدت طولانی فاصله بیفته.فاصله؛ خسته میکنه، طرد می کنه، عوض می کنه، بی حوصله میکنه و یه آدم جدید میسازه، آدمی که معلوم نیست دیگه شمارو بخواد یا نه.
⌝بگذر ز من ای آشنا ، چون از تومن دیگر گذشتم . . .
دیگر توهم بیگانه شو چون دیگران با سرگذشتم ࣫͝ ⌞
یکی از مهمترین چیزایی که هرکسی بهش احتیاج داره اینه که بدونه حداقل ینفر هست که واقعا بهش باور داره.
میدونم جدایی سخته، میدونم تنها شدن و نبودنش سخته، میدونم ندیدن چشماش سخته، ولی بعضی وقتا چاره ای نیست. بعضی وقتا باید خداحافظی کنی از همه چی، از خنده هاش، خاطراتش، حرفاش و قولاش، میدونم هیچوقت فراموشش نمیکنی ولی باید بری و تنهاش بزاری تا حالش خوب باشه، برو و جاشو با موزیکات پر کن:)
اونجا که هخا هاشمی میگه:
سعی کردم که تو را کم کنم از زندگیام
زندگی کم شد و دیدم تو شدی زندگیام .