اونجا که هخا هاشمی میگه:
سعی کردم که تو را کم کنم از زندگیام
زندگی کم شد و دیدم تو شدی زندگیام .
یه لبخند میتونه خیلی از حسهارو پنهون کنه: ترس، اندوه، قلب شکسته
اما یه چیز رو خوب نشون میده: قدرت!
پر قدرت باشید ..
من هنوزم برام سواله، اگر قراره بری چرا میای خب؟ چرا میخوای یکی رو وابسته خودت کنه عاشق خودت کنی دیوانش کنی، بعد بری
نیا دیگه مگه علافی
شازده کوچولو پرسید:
دوست داشتنتو میخوای ببری تو گور باهاش چیکار کنی که ابرازش نمیکنی؟!
روباه گفت:
من دیگه دوست داشتن ندارم؛
همه دوست داشتنامو دادم به یکی ولی اون گمشون کرد؛ حالا هم هر جا دنبالشون میگردم پیداشون نمیکنم!