آندیا!
چطوری از غریبه ها غریبه تر؟ . . هر شب م.ستم و هر شب میگم فقط همین یه شب . .
من بغض آخرم یه اتفاق تلخ...
دیدی یه سری آدم وقتی میان تو زندگیت تازه میفهمی دنیا ارزش ادامه دادن داره، میفهمی که خوشبختی هنوز داره نفس میکشه و میفهمی که چقدر حضورشون وسط زندگیت معجزه اس؟
شاملو راجب این آدمای زندگیمون خیلی قشنگ مینویسه که:
اگر میدانستم پس از آن همه رنج ها و نابسامانیها تو را میتوانم داشته باشم بدون شک با ارادهی آهنین تری تحملشان میکردم.
نمیدانم چه بر سرِ من آمده که دیگر واقعاً برایم فرقی نمیکند. هیچچیز ، باور کنید دیگر هیچچیز برایم آنچنان فرقی ندارد.