تشکر کردن رو یاد بگیرید، هیچکس برده شما نیست، هیچکس موظف نیست کاری رو برای شما انجام بده، هرکی هرکاری میکنه فقط اول از روی شعور و دوم از روی لطف و بزرگیشه ..
آندیا!
± حقيقت اينه ك :
- فاصله میگیریم به امید اینکه نبودنمون حس بشه و قدرمونو بدونن ، غافل از اینکه یه جوری فراموشمون میکنن ك انگار هیچوقت نبودیم ، تازه يكی دیگه هم میاد به جامون :)!
هیچ کس متوجه اشک هات نمیشه ،
هیچ کس متوجه درد هات نمیشه ،
هیچ کس متوجه غم هات نیست ،
اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی .